بایرامی: شاید در لیست تراکتور نباشم
 Emergency 5 pc cover small دانلود بازی Emergency 5 برای PC

 

 

 

 

10,000 تومان

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/13
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: 6.21 GB

6,000 تومان


نوشته شده توسط : متین

بایرامی: شاید در لیست تراکتور نباشم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی در مورد وضعیتش گفت: فعلا تمرین اختصاصی انجام می‌ دهم. هیچ تماسی از باشگاه تراکتور دریافت نکرده ام فعلا صبر می‌ کنم و منتظر هستم تا تراکتورسازی تماس بگیرد، اگر باشگاه من را نخواهد آن موقع باید فکر دیگری بکنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد نامش در لیست تونی قرار دارد یا خیر پاسخ داد: فعلا که به ما خبری نداده اند شاید باشم، شاید هم نه. هنوز تماسی نداشته اند که من بدانم چه خبر است.

بایرامی که پدیده فصل گذشته گسترش فولاد بود در مورد اینکه چرا در تراکتورسازی افت کرد گفت: من کارم را در تراکتور خوب شروع کردم ولی تغییر کادرفنی باعث شد که در ترکیب نباشم. البته اینکه از زمانی که تونی آمد من بازی نکردم دلایل خاصی داشت ولی در بازی هایی که تونی به من میدان داد، خوب بازی کردم.

او در مورد اینکه پول هایشان را گرفته اند یا خیر گفت: فعلا که پولی نگرفتیم.

بایرامی در پایان افزود: دوست دارم جایی باشم که فیکس بازی کنم. من امسال می‌ خواهم به تیم‌ملی برسم و هدف های دیگری نیز دارم. دوست دارم اگر در تراکتور ماندم شرایطم مثل زمانی که آقای تونی آمد نباشد، می‌ خواهم فیکس بازی کنم و خودم را نشان دهم.




:: موضوعات مرتبط: غیره مطالب , تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» پاورپوینت در مورد عصر ساسانیان
» نمونه سوالات ریاضی پایه هفتم
» دانلود کتاب های ورق زن ( الکترونیکی ) پایه هفتم
» فیلم های آموزشی کلیه دروس پایه هفتم
» رسم 7 ضلعی منتظم
» گام به گام علوم
» قلب
» انیمیشن های علوم هفتم و هشتم
» خطای دید خفن !!!!
» مجموعه پاورپوینت های عربی هفتم
» ورزش ها در انگلیسی
» داستان های زبان انگلیسی
» نمودار اعضای خانواده به زبان انگلیسی
» دانلود مجله پیشرو
» پاورپوینت درس 14علوم7
» نلود نرم افزار طراحی سه بعدی وسایل منزل SweetHome3D-3
» اعداد
» دانلود کتاب آزمایش های جالب شیمی
» ماس ماس
» آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله دوم (سمپاد)
» بهترین‌های سال لیگ برتر ایران از نگاه مربیان
» تراکتور سازی در رای گیری پر هوادار ترین تیم آسیا در صدر است
» تراکتور در جمع هزار تیم پرطرفدار جهان!!
» تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال
» ادینهو در پرسپولیس در حد شایعه
» بایرامی: شاید در لیست تراکتور نباشم
» ایرانپوریان: هنوز موفق به دیدار با مسئولان تراکتورسازی نشدم
» کیانی: دیگر صلاح نیست در تراکتورسازی بمانم
» زندگی
» حاج محمدی : دوست دارم امسال در تیم شهر خودم باشم / محبت هواد
» گشتی در بازار گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالات تراکتور
» ناکامی تراكتوری ها در جذب ستاره نفت
» سرباز فراری در لیست خرید سرخپوشان
» ترجیح می دهم درباره پیشنهاد پرسپولیس و تراكتورسازی بیشترفکر
» هاشمی: انشالله در تراکتور بمانم
» تراکتورسازان دست به کار می‌شوند
» بیرانوند: فردا تراکتوری می‌‌شوم
» تونی به مدیران تراکتور: حتماً تیموریان را حفظ کنید
» گردانی:تونی گفت نمی تواند با من کار کند
» جدایی حامد لک از تراکتورسازی قطعی است
» احمدی با تراکتورسازی توافق کرد
» دو دروازه بان ملی پوش در تراکتورسازی
» آقای گل‌ها به تراکتوری ها «وفا» نمی‌کنند
» اه خدا ...
» اه خدا ...
» طرح محسنین
» خدایا
» یا علی ...
» قرعه کشی لیگ برتر مشخص شد
» «کاردوسو» با عقد قرارداد رسمی به تراکتورسازی تبریز پیوست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: